Pažvelgė į savo gyvenimą iš šalies ir pasibaisėjo. Asmeninio laiko praktiškai neturėjo – jis buvo paskirstomas per dieną 20-30 minučių tarp pusantros valandos. Archyvo nuotrauka

Šie specialūs įtikinėjimo būdai padės pasiekti norimą rezultatą. Jie aktyviai naudojami diplomatijoje ir rimtose derybose, tačiau nesunkiai juos pritaikysite ir savo kasdieniame gyvenime. Taip pat galite naudoti juos savo tikslams ir svajonėms įgyvendinti, rašo psychologytoday.com.

 

Strategija „Juodasis kompromisas“

Laikykite savo įsitikinimus neesminiais, antraeiliais tikslais. Atsisakykite  jų per derybas mainais už pašnekovo nuolaidas.

 

Strategija „Paralelės“

Įtikinėdami pasitelkite spalvingus paralelinius pavyzdžius – palyginimus. Tai bus ir logiška, ir emocinga. Pavyzdžiui, pasakykite, kad tai, ką jūs siūlote, jau puikiai pasiteisino kitoje situacijoje.  Arba pasakykite, kad jūsų prašymą patenkinti taip pat lengva, kaip pirštais paliesti grindinį.

 

Strategija „Palyginimo galia“

Įžūliai palyginkite geriausius ir blogus variantus. Kad pašnekovas aiškiai matytų skirtumą ir jų naudą. Palyginimo fone išsamiai paaiškinkite, kaip tiksliai pasikeis jo gyvenimas teigiamai, jei jis pasirinks jūsų geriausią variantą. Kuo stipresnis palyginimas, tuo stipresnė jūsų įtikinėjimo linija.

 

Strategija „Atgal kelias“

Žinia, kartojimas atstumia. Todėl įtikinėdami žmogų svarbią informaciją perteikite skirtingais žodžiais. Kitaip tariant, pateikite jam pasiūlymus iš skirtingų kampų. Kai kur pakartokite sakinį kitais žodžiais, kai kur ne tik pasakykite, bet ir parodykite.

 

Strategija „Mozaika“

Pateikite žmogui informaciją dalimis, kad jo smegenys pačios sukurtų jums reikalingas išvadas ir logines grandines. Pavyzdžiui, norėdami įtikinti žmogų eiti su jumis į kiną, pirmiausia pakalbėkite apie įdomų filmą. Tada apie kiną, kuris bus rodomas artimiausiomis dienomis. O tada apie filmą,  kuris prasidės labai greitai. Ir tik po to pateikiate savo pasiūlymą.

 

Strategija „Atmink“

Šis žodis žmogaus galvoje suaktyvina atminties programą, kuri iškelia į paviršių faktus ir emocijas, padedančias patekti į jo sprendimų priėmimo centrą. Pavyzdžiui, jūs sakote: „atmink, aš niekada tavęs nenuvyliau“, „atmink, kai praeitą kartą tai darėme taip, kaip aš, mums viskas puikiai pavyko“.

 

Strategija „Struktūrinis įtikinėjimas“

Dar viena protinga strategija. Šis triukas slypi geležinėje logikoje, apie kurią dažnai nesusimąstome. Įtikinėjant reikia naudoti aiškią, apgalvotą įtikinėjimo struktūrą. Pirmiausia pateikite pasiūlymą, tada įrodykite keliais faktais. Išsamiai paaiškinkite kiekvieną faktą ir pateikite keletą pavyzdžių. Remdamiesi iššifruotais faktais ir patvirtinančiais pavyzdžiais, padarykite logišką išvadą, nuo kurios nebus taip lengva išsisukti.

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą