Bėgant kraujotaka padidėja, todėl organizme suaktyvėja energijos apykaitos procesai, kurie ir suteikia gyvybingumo. Archyvo nuotrauka

Ko gero ne vienas iš jūsų galvoja, kad būtų labai gerai pabėgioti ryte, tačiau neturi motyvacijos pradėti: tingi anksti keltis ar dar dėl kokių nors priežasčių. Tuo tarpu rytinis bėgiojimas yra labai naudingas žmogaus organizmui, apie kurį daugelis net nežino.

Taigi, kokia nauda iš rytinio bėgimo?

 

  1. Energijos ir jėgų antplūdis

Jei rytais būna labai sunku keltis ir išeiti iš mieguistos, priblokštos būsenos, patartina išeiti pabėgioti iškart atsikėlus. Pajusite tokį energijos pliūpsnį, kurio joks puodelis kavos jums nesuteiks tokio pojūčio. Be to,  pajusite  ne tik energijos  ir jėgų antplūdį, bet ir jausitės žvalūs visą dieną. Mat bėgant kraujotaka padidėja, todėl organizme suaktyvėja energijos apykaitos procesai, kurie  ir suteikia gyvybingumo.

  1. Gera fizinė forma

Kasdien rytais bėgiojant  atsiras galimybė pirmiausiai numesti porą papildomų kilogramų. Kadangi bėgimo metu raumenys tonizuoja, aktyviai deginamos kalorijos, taip pat pagreitėja medžiagų apykaita. Todėl jau po savaitės kitos pajusite rezultatą.

  1. Gera nuotaika

Mokslininkai jau seniai pastebėjo, kad bėgiojant gaminasi laimės hormonas endorfinas, kaip ir valgant šokoladą. Todėl daug žmonių saldumynais mėgina slopinti slogią nuotaiką, nepasitenkinimą, pyktį, net depresiją. Bet iš tikrųjų, jei jaučiatės prislėgti, geriausia bėgti! Nepriklausomai nuo nuotaikos, kuria pradėjote treniruotę, vėliau jausitės puikiai.

Jei rytinis bėgiojimas taps įpročiu, tada neigiama emocinė ir depresinė būsena pastebimai sumažės ir jūs  gerokai dažniau būsite pakilios nuotaikos.

  1. Padidina visos dienos produktyvumą

Ar žinojote, kad rytinis bėgiojimas gali teigiamai paveikti jūsų produktyvumą dienos metu? Neatsitiktinai daugelis sėkmingų žmonių mėgsta pabėgioti rytais. Iš tiesų, po bėgimo pagerėja smegenų kraujotaka, padidėja dėmesio koncentracija, sumažėja įtampa, sąmonė tampa aiškesnė. Be to, rytinio bėgimo metu gautos teigiamos emocijos padidina žmogaus visos dienos produktyvumą.

  1. Gilus miegas

Net  ir trumpai pabėgiojus, gali teigiamai paveikti jūsų miego kokybę. Mokslininkai atliko tyrimą ir išsiaiškino, kad tie žmonės, kurie dažnai bėgioja, greitai, giliai užmiega ir lengvai atsibunda ryte. O dieną jie niekada nesijaučia mieguisti.

Iš to galima daryti išvadą, kad bėgiojimas yra naudingas, kad ir ką besakytum. Svarbiausia yra pradėti, bet nepersistengti, nes  kaip ir bet kur kitur svarbu yra saikas. Bėgiokite ir būkite sveiki!

 

 

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą