Pilvo pratimai padeda transformuoti figūrą. Pilvukas stangrėja, tampa patrauklesnis. Juk bet kuriai merginai ar moteriai bene aktualiausia yra pilvo sritis ir su jomis susijusios problemos. Archyvo nuotrauka

Kodėl būtina stiprinti pilvo raumenis ir kokia  iš to nauda sveikatai?! Atkreipti dėmesį į preso raumenis būtina ne tik tam, kad pilvukas būtų gražus, bet ir galėtumėte jį pademonstruoti paplūdimyje bei apsivilkus bet kokius drabužius. Tačiau visų pirma tai labai naudinga mūsų sveikatai ir ilgaamžiškumui.

 

Pilvo raumenys laiko vidaus organus vietoje

Kodėl negalima nekreipti dėmesio į pilvo pratimus, kad ir kaip sunkiai ir nenoriai juos atliktumėte?

Pagrindiniai pilvo raumenys yra labai svarbūs. Būtent iš čia atsirado žodis „korsetas“, kuris atlieka pagalbinę funkciją. Tai juosmens raumenys ir jų svarba labai didelė.

Pažiūrėkime atidžiau: pilvo raumenys laiko vidaus organus vietoje. Daugelis iš mūsų gyvena sėdimą gyvenimo būdą ir dirba sėdimą darbą. O jei prie kompiuterio – dar blogiau.

Laikui bėgant pilvo raumenys atrofuojasi. Neapsaugoti organai  gali būti lengvai išjudinami. Jie pradeda spausti kitus organus, o ir patys funkcionuoja ne pačiu geriausiu būdu. Atsiranda skausmai, spazmai, prastėja kraujotaka. Pradedame sirgti ir kreipiamės į gydytojus be akivaizdžių priežasčių ar traumų.

 

Sveikas stuburas yra nepaprastai svarbus

Be to, pagrindiniai raumenys padeda išlaikyti tiesią nugarą. Kai raumenys atrofuojasi, žmogus pradeda vaikščioti „kabliu“. Tada sunku išlaikyti tiesią laikyseną.

Sveikas stuburas yra nepaprastai svarbus. Priešingu atveju, nesunku užsidirbti skoliozę. Stuburas neturi pagalbininko, o našta, kurią jis gauna vienas, yra per didelė. Taip gali susidaryti išvaržos.

Atliekant pilvo pratimus, vidiniai pilvo ertmės organai intensyviau praturtinami deguonimi.

Jie tampa mažiau linkę į uždegimą ir kitas problemas. Galite išvengti tokių problemų kaip gastritas, opos, kolitas ir kitos virškinimo trakto ligos.

Pilvo pratimai padeda transformuoti figūrą. Pilvukas stangrėja, tampa patrauklesnis. Juk bet kuriai merginai ar moteriai bene aktualiausia yra pilvo sritis ir su jomis susijusios problemos.

Be to, treniruoti, elastingi pilvo raumenys padeda moterims nėštumo, gimdymo metu ir po jų.

„YouTube“ vaizdo įrašas

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą