"Instagram" nuotrauka

Panašu, kad rasta nauja kūno pozityvumo ir feminizmo piktograma. „Disney“ žvaigždė Selena Gomez maudymosi kostiumėlių reklamoje pozavo natūralia, o ne „fotošopo“ nudailinta figūra, sužavėjusia jos gerbėjus. Išeina, kad tobulas juosmuo nebemadingas.

 

Atlikėja pozuoja gamtos vaizdų fone 

Amerikiečių dainininkė Selena Marie Gomez  pasirašė bendradarbiavimo sutartį su populiariu maudymosi kostiumėlių prekės ženklu „La’Mariette“ ir dalyvavo jų surengtoje fotosesijoje.  Kolekcijoje yra šeši atskirų ir vientisų maudymosi kostiumėlių su raišteliais modeliai  „Aura“. Nuotraukos, kuriose vieno populiariausio kūrinio „Good for You“ ( „Gera tau“)  atlikėja pozuoja gamtos vaizdų fone,  į socialinius tinklus buvo įkeltos liepos 3 dieną.

„Man patinka šis prekės ženklas, kad jis šlovina savo kūną mylinčias moteris, besąlygiškai suteikdamas  ir sau pelnytą garbę “, – savo „ Instagram‘o “ puslapyje parašė Selena.

Tačiau ne visi gerbėjai domėjosi maudymosi kostiumėliais ir dainininkės darbu mados industrijoje.

 

Natūralus grožis yra nuostabus

Pagrindinė diskusijos priežastis buvo nuotraukos, kuriose buvusi Justino Bieberio mylimoji drąsiai ir atvirai demonstruoja  savo „netobulas“ formas.

„Twitter“ vartotojai įvertino Selenos drąsą ir, atrodo, pirmiausia pamatė populiarios asmenybės figūrą be daugybės „fotošopo“.

Matyti Selenos Gomez pilvą ir kūną be „fotošopo“ yra ugnis. Natūralus grožis yra nuostabus, – paliko įrašą Danielis Newmanas.

Gerai, man labai patinka tai, kad ji pasitiki savo kūnu. Aš myliu ją už tai“, – parašė Zephyras.

„Pagaliau tikra moteriška fotosesija“, – parašė dar vienas komentatorius.

Komentatoriai teisingai suprato La’Mariette idėją: pagal prekės ženklo pranešimą spaudai, maudymosi kostiumėlių linija skirta „ kūno pozityvumui ir pripažinimui, kad visi kūnai yra gražūs“.

 

„Instagram“ tekstas ir nuotraukos

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą