Dirbdami namuose darbuotojai vertina savo vadovus už patikimumą ir paslaugumą. Archyvo nuotrauka

Naujas tyrimas, paskelbtas leidinyje „Journal of Business and Psychology“, rodo, kad tokios savybės, kaip charizma ir pasitikėjimas, reikalingi labiau dirbant biure nei dirbant nuotoliniu būdu. Dirbdami namuose darbuotojai vertina  savo vadovus už patikimumą ir paslaugumą.

 

Norėdami išsiaiškinti, kokių įgūdžių ir savybių labiausiai reikia dirbant nuotoliniu būdu, tyrėjai atliko eksperimentą su 220 studentų, kurie gynė projektus nuotoliniu būdu pandemijos metu, rašo Inc.com. Mokslininkai išanalizavo komandų sąveiką, apklausė dalyvius ir tada suformulavo, kokio tipo elgesį respondentai laiko lyderyste.

Tai nebuvo tradicinis įgūdžių ir pasitikėjimo derinys. Dirbant nuotoliniu būdu, veiksmai buvo svarbesni už žodžius: grįžtamąjį ryšį, pagalbą atliekant kasdienes užduotis ir komandinio darbo koordinavimą darbuotojai vertina labiau nei skambučius ir susitikimus.

„Virtualioje komandoje padėti kitiems yra svarbiau nei susitikus akis į akį,- sakė tyrimo bendraautorė Cody Reeves. – Tie, kurie linkę padėti kitiems atlikti užduotis,  dažniau laikomi lyderiais“.

 

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą