Programos autoriai ją vadina pirmąja pasaulyje pažinčių paslauga, kurios algoritmai ieško potencialaus partnerio pagal muzikines nuostatas, Archyvo nuotrauka

Britų programuotojai sukūrė pažinčių programą POM, kuri suranda porą pagal muzikines nuostatas ar atitinkantį muzikinį skonį. Kitaip tariant, registruodamasis vartotojas nurodo savo muzikines nuostatas, o algoritmai, analizuodami duomenis, suranda tinkamą partnerį.

 

Programėlės kūrėjai paaiškino, kuo ji skiriasi nuo kitų

Pasimatymų programa POM (muzikos galia) „AppStore“ turėtų pasirodyti rugpjūčio 10 dieną. Programos autoriai ją vadina pirmąja pasaulyje pažinčių paslauga, kurios algoritmai ieško potencialaus partnerio pagal muzikines nuostatas, rašo žurnalas „Crack“.

„Mes naudojame muzikos galią, kad sukurtume tikrai autentiškus ir prasmingus žmonių ryšius, paremtus ta pačia meile grupėms, žanrams ar atlikėjams“ – parašyta oficialioje programos svetainėje.

Programėlės kūrėjai paaiškino, kuo ji skiriasi nuo kitų.

„Įvairiose pažinčių programose dominuoja tik braukimai į dešinę arba į kairę. Mes, POM, nusprendėme daryti kitaip. Algoritmai parenka jums tinkamiausią variantą pagal vartotojo muzikinę istoriją ir skonį. Taigi norime, kad pažintys tikrai peraugtų į kažką rimto“, – rašoma svetainėje.

Programos vartotojas gali susieti „Spotify“ ar „Apple Music“ paskyrą su savo profiliu. Išleidimo metu „Power of Music“ gali atsisiųsti tik 25 000 žmonių.

Tuo tarpu „Tinder“ išlieka populiariausia pažinčių programa. Daugelis ją naudojasi, bet ar visi žino jo sukūrimo istoriją?

 

Buvo labai drovus jaunas vyras ir bijojo gatvėse ar kavinėse sutikti merginų

Taigi, kaip „Tinder“ įkūrėjas sugalvojo populiariausią pasaulyje pažinčių programą? Seanas Redas, buvęs „Tinder“ vadovas, pasakojo „Buisness Insaider“, kaip jam kilo mintis sukurti programą, kuria galėtų naudotis visas pasaulis.

Seanas savo idėją paaiškina tuo, kad 2012 metais jis buvo labai drovus jaunas vyras ir bijojo gatvėse ar kavinėse sutikti merginų.

„Kartą sėdėjau kažkurioje kavinėje ir pastebėjau merginą. Pažvelgiau į ją ir ji man nusišypsojo. Tada supratau, kad jai, atrodo, netrukdo susipažinti. Ir tada man pasirodė, kad viskas yra lengviau, kai potencialus partneris iš karto aiškiai parodo, ar jam įdomu pažintis, ar ne. Taigi, tada mintis ir atėjo į galvą, – sakė Redas.

Pradedantysis pažymėjo, kad pasirodžius programai, jis ir jo kolega turėjo imtis įvairių rinkodaros žingsnių, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie „Tinder“.

„Tiesiog ėjome per kavines, kur garsiai sakėme žmonėms: „Ar jau girdėjote apie naują pažinčių programą?!“. Taip pat visiems draugams ir pažįstamiems sudarėme adresatų sąrašą, patardami atsisiųsti ir išbandyti „Tinder“. Mes taip pat nuvykome į kolegijos bendrabučius, kur paprašėme studentų išbandyti programą. Taip pamažu visas pasaulis sužinojo apie „Tinder“, – teigė įkūrėjas  savo interviu.

Braukimo idėja gimė šiek tiek vėliau. Iš pradžių dizainas buvo maždaug toks, koks yra dabar, tik vartotojas pašalino potencialius pažinčių kandidatus, spustelėdamas kryželį ar širdelę.

Tada prie manęs priėjo kolega ir pasakė: „Žinai, žmonės mėgsta vartyti (braukyti) nuotraukas. Kodėl mes neatliekame tokios funkcijos?“. Tada atsakiau, kad neturime tam laiko. Galų gale Jhonas viską padarė per naktį“, – sakė Seanas Redas, buvęs „Tinder“ vadovas.

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą