Norėdami sustiprinti imunitetą, vartokite vitaminą C. Radę vieną ar kelis avitaminozės požymius, neskubėkite artimiausioje vaistinėje pirkti papildų ir vitaminų kompleksų – be tinkamos mitybos jie mažai naudingi. Archyvo nuotrauka

Sezono kaita, stresas darbe, griežta dieta ar net genetinis paveldėjimas – daug veiksnių turi įtakos maistinių medžiagų įsisavinimui organizme. Neatidumas savo mitybai gali sukelti rimtą vitaminų trūkumą, o tai, savo ruožtu, yra įvairių ligų vystymosi priežastis.

Jūsų dėmesiui avitaminozės požymiai ir ką valgyti norint kompensuoti vitaminų trūkumą.

 

  1. Trapūs plaukai ir nagai

Viena iš pagrindinių šių simptomų priežasčių yra nepakankamas biotino (vitamino B7) suvartojimas. Jei jūsų nagai lūžinėja, o plaukai slenka, valgykite pieno produktus, žiedinius kopūstus, špinatus, brokolius, grūdus ir bananus. Atminkite, kad trapūs plaukai ir nagai taip pat gali būti anemijos simptomas, todėl prieš vartodami vitaminus būtinai pasitarkite su gydytoju.

  1. Opos lūpų kampučiuose ir suskeldėjusios lūpos

Jūsų kūnas signalizuoja, kad jam trūksta geležies ir B grupės vitaminų, randamų ankštinėse daržovėse, krakmolingose ​​daržovėse, riešutuose ir nesmulkintuose grūduose.

  1. Naktinis aklumas ir mirguliavimas akyse

Maistas, kuriame gausu vitamino A, padės atsikratyti šių nemalonių būsenų, kurios gali išsivystyti į kseroftalmiją ir sukelti visišką aklumą bei kitas nemalonias pasekmes. Laimei, jo gausu pieno produktuose, žaliose, geltonose ir oranžinėse daržovėse.

  1. Sumušimai ant kojų

Vitaminas A skatina kolageno, kuris stiprina kraujagysles, susidarymą. Mėlynių atsiradimas ant odos rodo, kad turėtumėte valgyti daugiau brokolių, braškių, mangų ir apelsinų. Sumušimai ant kūno gali atsirasti ir dėl vitamino K trūkumo.

  1. Alkūnių žąsų oda

Tai dar vadina odos keratoze, atsiranda, kai jūsų racione trūksta cinko ir vitamino A. Šių elementų galima rasti paukštienoje, moliūguose, saldžiosiose bulvėse ir melionuose.

  1. Nelygūs grublėti nagai

Skrandžio sulčių trūkumas išprovokuoja menką bet kokių vitaminų pasisavinimą, todėl kartu su maistu vartokite  virškinimo fermento (maisto papildo).

  1. „Willis-Ekbom“ sindromas

Jei ramybės būsenoje jaučiate nuolatinį poreikį judinti kojas, gali kilti ir miego sutrikimų. Kitaip tai dar vadina neramių kojų sindromu. Magnis padės susidoroti su šia problema.

  1. Susilpnėjęs imunitetas

Norėdami jį sustiprinti, vartokite vitaminą C. Radę vieną ar kelis avitaminozės požymius, neskubėkite artimiausioje vaistinėje pirkti papildų ir vitaminų kompleksų – be tinkamos mitybos jie mažai naudingi. Ateityje taip pat nebus galima vartoti vitaminų, nes jiems reikalingas sveikas žarnynas, kad jie įsigertų į kraują.

 

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą