12 metų Thomas Suarezas skaitė pranešimus tarptautinėse konferencijose, kaip mokyti vaikus programuoti.

Tai, ką jis padarė iki šiol, turėtų nustebinti ne vieną suaugusį žmogų. Būdamas 7 metų Thomas Suarezas išmoko kodavimo, savo pirmąją „iPhone“ programą sukūrė būdamas 9 metų, o sulaukęs 12 metų skaito pranešimus tarptautinėse konferencijose, kaip mokyti vaikus programuoti.

 

Dar lankydamas mokyklą dirbo su 3D technologijomis

Thomas Suarezas, bendradarbiaudamas su ne pelno siekiančia organizacija, išplėtė savo programavimo klasės „AppCity“ pasiekiamumą bei vadovavo kurdamas 3D spausdintuvą, pavadintą ORB, kuris spausdina iki 10 kartų greičiau nei dabartiniai modeliai.

Thomas turi ir kūrybinių sugebėjimų. Jis groja ritmo gitara roko grupėje. Būdamas 11-kos metų jis sukūrė „Bustin Jieber“ – Justino Bieberio „Wack-A-Mole“ programą.

Dabar daug vaikų mėgsta žaisti įvairius žaidimus, bet pirmiausiai reikia juos sukurti“, – sako Thomas. 2011 metais berniukui buvo tik 12 metų  ir tai jis padarė – įsteigė savo įmonę pavadinimu „CarrotCorp“ ir jau yra sukūręs keletą programų „iOS“. Po metų Thomas laimėjo „Tribeca Disruptive Innovation Award“ apdovanojimą, o dar lankydamas mokyklą ir vėliau dirbo su 3D technologijomis, svajodamas sukurti naujovišką spausdintuvą, kuris veiktų kelis kartus greičiau nei esami. Na, be abejo, pati populiariausia jo sukurta programa „Bustin Jieber“ – tai žaidimas išmaniesiems telefonams, suteikiantis vartotojams galimybę „betarpiškai“ bendrauti su amerikiečių pop dievaičiu Justinu Bieberiu.

 

Planuoja sukurti dar daugiau programų ir žaidimų

Kai Thomas Suarezas mokėsi vidurinės mokyklos 6-oje klasėje, dauguma jo bendraamžių greičiausiai  spardė kamuolį ar žiūrėjo per „Disney Channel“ animacinius filmus, jis sukūrė dvi „iOS“  programas, kurios šiuo metu yra „App Store“, „Earth Fortune“, kuri rodo skirtingas žemės spalvas priklausomai nuo to, kur esate bei „TED Talks“ programą.

Thomo Suarezo tėvai pasakojo, kad sūnus dar prieš darželio lankymą buvo sužavėtas kompiuteriais ir technologijomis.

Steve’o Jobso įkvėptas, Suarezas dar besimokydamas mokykloje įsteigė programų klubą, kuriame bet kuris mokinys galėjo pradėti mokytis kurti programą.

Ateityje Thomas Suarezas planuoja sukurti daugiau programų, daugiau žaidimų ir pereiti prie „Android“ programavimo ir kūrimo. Jis planuoja ne tik tęsti savo veiklą, bet ir rasti kitų būdų, kaip moksleiviai galėtų dalintis žiniomis su kitais.

Nuotr. Thomas Suarezas dabar

parengta pagal disruptorawards.com

 

3 KOMENTARAI

  1. It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be happy.
    I have read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or advice.
    Maybe you could write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it!

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą