Ant senovės Peru keramikos  dirbinių  gausu ir mineto, ir feliacijos vaizdų

Neteisinga.  Tai neįtikėtinai senovės praktika, kuri vienokiu ar kitokiu pavidalu aptinkama skirtingose ir labai senose kultūrose.

Pavyzdžiui, dar Senovės Graikijoje buvo praktikuojamas minetas, nors požiūris į jį buvo atsargus. Galima aptikti senovės graikų vaizdų, kur minetas vaizduojamas tarp vyro ir moters bei tarp dviejų vyrų.

Senovės Romoje minetas ir irumacija buvo laikomi leistinais tik nesantuokinio sekso atvejais, ypač tarp homoseksualių porų. Minetas ir irumacija, kaip ir pasyvus vaidmuo homoseksualiame akte buvo laikomi žeminančiais tiek darančiam minetą, tiek ir priimančiam irumaciją.

Tuo tarpu senovės romėnai atskyrė irumaciją (lot.irrumatio) – „penio davimą“, dažnai reiškusį priversti partnerį daryti minetą ir feliaciją (lot.fellatio), tai yra mineto baigimą.

„Odi et amo“ (Carm. LXXXV), „Myliu ir nekenčiu jo“, – sako romėnų poetas Gajus Valerijus Katulas (lot. Gaius Valerius Catullus, 84–54 m. pr. Kr.). Ir tai tapo kone visos jo poezijos leitmotyvu.  Apie I a. pr. Kr.,  tai buvo vienas garsiausių Antikos meilės dainių.

Taip pat žinoma apie artimą Katulo santykį su broliu, kuris anksti išvyko laimės ieškoti į Rytus, į Troją, ir ten žuvo.

Katulo kūryboje irumacija minima kaip grėsmė: (lot. Pedicabo ego vos et irrumabo (Carm).

Panašų išsamų mineto aprašymą galima aptikti jau senovės Indijos traktate „Kamasutra“, pradedant nuo pirmojo mūsų eros amžiaus. Kama Sutra labai detaliai aprašo feliaciją (lot. fellatio) ir tik trumpai pasakoja apie kunilingą (lot. cunnilingus). Tačiau, pasak Kama Sutros, feliacija pirmiausia būdinga eunuchams (arba, kitame vertime, moteriškos lyties homoseksualėms ar transseksualams, panašiems į šiuolaikinius hijirus Indijoje).

Moche kultūra senovės Peru garbino kasdienį gyvenimą, įskaitant lytinius santykius. Ant jų keramikos  dirbinių  gausu ir mineto, ir feliacijos vaizdų.

Kai kuriose kultūrose, tokiose kaip Manchu, Telugu, Kambodžos kaimuose ir Tailande, bučiavimasis ar penio lietimas lūpimis yra laikoma platoniškos (neseksualios) meilės prisirišimo forma ar net pasisveikinimo forma.

 

5 KOMENTARAI

  1. I am extremely inspired together with your writing skills and also with the format on your
    blog. Is this a paid subject or did you customize it yourself?
    Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to look a nice
    blog like this one these days..

  2. Wonderful beat ! I would like to apprentice even as you amend your site,
    how can i subscribe for a weblog web site? The account helped me a appropriate deal.

    I had been a little bit familiar of this your broadcast provided
    shiny clear idea

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą