Nuostabios, nepakartojamos ir tikros meilės pavyzdys yra  Australijoje gyvenanti pora Turia Pitt ir Michaelis Hoskinas.  Jie pažinojo vienas kitą nuo mokyklos laikų. Michaelis neslepia, kad dar santykių pradžioje jautė, jog Turia yra didžioji jo gyvenimo meilė. Bet tada vaikinas net nenujautė, kad jų abiejų laukia didžiulis gyvenimo išbandymas.

Vyras metė darbą, norėdamas daugiau laiko praleisti prie sužalotos mylimosios lovos

2011 metais rugsėjo mėnesį Turia dalyvavo Australijoje, Kimberlio apylinkėse surengtame  bėgimo maratone.  Vienoje bėgimo trasoje, apaugusioje tankiais krūmais, netikėtai įsiplieskė gaisras. Merginą pasiglemžė liepsnos…  Po to paaiškėjo, kad ji apdegė 65 proc. kūno.  Turiai buvo   amputuoti septyni pirštai. Jai buvo atlikta daugybė  kitų operacijų.

Dvejus metus Turia nešiojo kaukę, norėdama paslėpti subjaurotą veidą.

Iki nelaimingo atsitikimo Turia dirbo modeliu, tačiau stipriai apdegusi kūną, jos išvaizda nukentėjo negrįžtamai. Nepaisant to, merginos vidinis grožis ir toliau skleidė spindulius, kuriuos jautė ir Michaelis. Kai dabar žiūriu į Turią, matau ankstesnę Turią. Ji man vis dar ta mergina, kurią kažkada pamilau“, – sako vyras.

Michaelis visada buvo greta, kai jo mylima mergina gulėjo ligoninės palatos lovoje. Tada, kai jis labiausiai buvo reikalingas jai. Michaelis net metė darbą, norėdamas kuo daugiau laiko praleisti su savo mylimąja. Be to, Turiai buvo reikalinga nuolatinė priežiūra: ji nepajėgė savarankiškai  nei atsisėsti, nei susišukuoti plaukų, apsirengti ir kaip nors kitaip pasirūpinti savimi,

Kai Turia dar gulėjo reanimacijos skyriuje, Michaelis ėmė žvalgytis žiedo su deimantu ir ruošėsi pasipiršti merginai, tikėdamasis, kad greitai pagerės jos sveikata.

Iš tikrųjų vyras galėjo padaryti tai tik praėjus ketveriems metams, kai Turia jau sustiprėjo. Sužadėtuvės įvyko atostogaujant Maldyvuose, prie vandenyno, siaučiant audringoms bangoms.

Per sužadėtuves pora šypsojosi ir jautėsi laiminga, kuriai teko tiek daug iškentėti.

„Aš tiesiog maudžiausi  jo meilėje ir dėmesyje. Jis labai geras vaikinas ir man labai pasisekė, kad jį turiu. Kiekvieną dieną, kai prabundu greta Michaelio, man pati nuostabiausia ir džiaugsmingiausia gyvenimo akimirka. Man neįtikėtinai pasisekė, kad sutikau savo gyvenimo kelyje Michaelį. Jis myli mane būtent tokią, kokia esu“, – negailėjo savo mylimajam gražių žodžių Turia.

„Dabar aš jaučiuosi perpildyta meilės, – pasakė Turia, stovėdama ant laivo denio,  skrodžiant  vandenyno bangoms. – Tai neįtikėtinas jausmas. Michaelis  – mano gyvenimo partneris ir meilė. Pažįstu jį daug metų. Mes kalbėjome apie santuoką dar tada, kai mokėmės mokykloje.  Bet vis dėlto jo  pasipiršimas man buvo netikėtas“.

Ekipažas organizavo nedideles vaišes su išbarstytais ant staltiesės rožių lapeliais

Kaip  ir bet kurie kiti romantiški žmonės Michaelis kruopščiai planavo savo pasipiršimą. Šiam įvykiui jis ruošėsi visus… ketverius metus.

Michaelis suprato, kad atėjo laikas tą padaryti, kai naktis nusileido ant įstabaus grožio ramaus vandenyno bangų. Pora buvo kajutėje, kai suskambėjo varpas,  reiškiantis, kad vandenyje, tiesiai po jų švartavimosi valtimi šmirinėja didžiulė šviečianti žuvis manta. Pajutęs, kad tai jo laikas, Michaelis pagriebė deimantinį žiedą, kurį kruopščiai slėpė per visą kelionę, pakvietė savo mylimąją ant denio ir po naktiniu dangumi, nuklotu žvaigždėmis, paklausė savo merginos, ar ji nepadarys jam garbės ištekėti už jo. „Po to mes užsidėjome apsauginius akinius, vamzdelį ir nėrėme į vandenyno gelmes. Plaukiojome kartu su mantos skleidžiamais spinduliais apie valandą, – dalijosi prisiminimais Turia. – Tai buvo nuostabus ir nepakartojamas stebuklas“. Pora neslepia tada jautėsi tarsi būtų atsidūrę dieviškame rojuje, plaukiodami banglentėmis  ir skrosdami vandenyno bangas.

„Jei atvirai, tai tada truputėlį  nervinausi, – prisipažino Michaelis. – Ir tik tada supratau, kad pasipiršti yra daug sunkiau, nei ko gero perplaukti vandenyną.  Pradžioje paslėpiau dėžutę su žiedu kišenėje. Bet labai bijojau pamesti jį, todėl miegojau laikydamas jį prisispaudęs prie šono.

Žinoma, buvau labai laimingas, kai ji pasakė „taip“. Bet ir ji lengviau atsikvėpė  pamačiusi, kad viskas gerai praėjo“.

„Ekipažas organizavo mums nedideles privačias vaišes praėjusią naktį su išbarstytais ant staltiesės rožių lapeliais. Mūsų mažoje valties kajutėje likome tik aš ir Michaelis. Jaučiausi tikra nuotaka. Galvojau, turiu sužadėtinį, todėl pats laikas pradėti elgtis kaip žmonai. O tai reiškia ir rūpinimąsi savo vyru ir šeima apskritai“, –  dalijosi prisiminimais Turia.

Ši naujiena suteikė palengvėjimo ir Michaelio tėvui Gary.

Tėvas užuominomis  vis primindavo  apie mažą dėžutę jo seife

Michaelis sako nupirkęs savo mylimajai žiedą su brangakmeniu pas vieną prekeivį nedideliame Kununurros mieste Vakarų Australijoje, kur pora gyveno ir dirbo iki Turios nelaimės. Michaelis davė žiedą pasaugoti savo tėvui, kuris įdėjo į seifą.

„Aš norėjau pasipiršti jai iš karto po nelaimės. Bet Turia ilgai negalėjo atsigauti,  labai iš lėto sveiko, tačiau tėvas užuominomis  vis primindavo man apie mažą dėžutę jo seife, įsitikinęs, kad aš jos nepamiršau“, – pasakojo Michaelis.

Bet vis neatėjo laikas. „Mes kalbėjome apie santuoką dar iki to nelaimingo atsitikimo, tačiau po to  ketveri metai mums buvo patys sunkiausi gyvenime. Ir tik praėjus dar pusmečiui, pajutome, kad mes jau grįžtame į įprastas gyvenimo vėžes. Kaip gyvenome prieš tai.  Tai tiesiog buvo natūralu“, – sakė Michaelis savo interviu Australijos žiniasklaidai.

Po to  laiminga pora su nekantrumu laukė iškilmingos vedybų ceremonijos.  „Tai buvo greičiau meilės pasimatymas… Per sutuoktuvių  ceremoniją padėkojome visiems mūsų susirinkusiems draugams ir šeimai, kad tapo  mūsų didelės šventės liudininkais“, – meiliai šypsodamas kalbėjo jaunikis.

Michaelio sužadėtinei dovanotas deimantas – kvadratinio pasjanso formos brangakmenis, išgautas  Argailo deimantų kasykloje, kur Turia dirbo technologijų inžiniere prieš patekdama  į miško gaisrą  per maratoną 2011 metais rugsėjo mėnesį.

Mergina nudegė 65 proc. kūno ir gydytojai nebuvo užtikrinti, kad ji apskritai išgyvens. Bet ne mažiau nustebo, kai Turia ne tik pagijo, atsistojo ant kojų, bet ir vėl pradėjo sportuoti. „Tai tik superžmogaus jėgoms ir sielos stiprybei“, – trumpai pasakė Michaelis.

Tai iš tikrųjų  ir įkvepianti tikros meilės istorija – stipri ir gili, nes ir įvykusi didelė nelaimė, nepajėgė sugriauti jos. Greičiau priešingai – dar labiau sustiprino šių dviejų jaunų žmonių santykius.  Be to, jų istorija parodo, kad  tikra meilė nėra susijusi  nei su žmogaus išvaizda  ir su tuo, kad jis būtinai privalo vesti prie altoriaus. Tai meilė be sąlygų. Dabar, kai taip „madingos“ skyrybos, o santykiai dažnai trunka neilgai, Turios ir Michaelio meilė  suteikia vilties bet kuriam, abejojančiam tikrų jausmų gyvavimu!

2017 metais gruodžio 7 dieną pora susilaukė  pirmagimio, nuostabaus berniuko, kuriam  suteikė Hakawai  vardą.

Be to, Turia parašė dvi knygas ir toliau dalyvauja maratonuose.

parengė Vytautė Jogailaitė

Socialinių tinklų nuotraukos

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!