Jei manote, kad pakanka nufotografuoti, nufilmuoti pora istorijų ir įdėti į tinklaraštį „Instagram“, verta pasakyti, kad vieną 3 minučių suredaguotas vaizdo įrašą paruošti kartais užtrunka visą dieną. Archyvo nuotrauka

Per pastaruosius kelerius metus „Instagram“ buvo ne tik mūsų asmenukių ir puikių nuotraukų saugykla. Tai platforma, kuri jau seniai perėjo į kitą lygį ir suteikia galimybę įmonėms užmegzti ryšį su savo klientais.

 

Šiandien nusprendėme jums pasakyti įdomių faktų apie „Instagram“ ir geriau supažindinti su šiuo socialiniu tinklu.

  1. „Instagram“ įkūrėjas Kevinas Systromas sukūrė šio socialinio tinklo koncepciją dirbdamas „NextStop“. Kevino idėja buvo sukurti mobiliąją programą, kurioje būtų galimybė registruotis, skelbti informaciją apie save ir skelbti nuotraukas. „Burnb“ projektui sukurti Kevinas investavo daugiau nei 500 mln. JAV dolerių, tačiau šis projektas patyrė fiasko ir buvo uždarytas, kad būtų galima plėtoti instagramą.
  2. Prieš prisijungdamas prie „Nextstop“, Systromas atsisakė daugybės pelningų „Google“, „Odeo“, „Twitter“ programų. Pavyzdžiui, 2004 metais Kevinas atsisakė Zuckerbergo pasiūlymo dirbti „Facebook‘e“. Atsisakęs Systromas tada sukūrė savo projektą, kurį, beje, vėliau nusipirko „Facebook‘o“ kompanija už 1 milijardą dolerių.
  3. Kevinas Systromas susipažino su kitu „Instagram“ įkūrėju Mike‘u Kriegeriu studijuodami Stanfordo universitete.
  4. „Instagram“ oficialiai buvo paleistas 2010 metais spalio 6 dieną kaip „iPhone“ programa. Per mėnesį šiame socialiniame tinkle buvo užregistruotas milijonas vartotojų. Geriausias rodiklis. Pavyzdžiui, „Foursquare“ ir „Twitter“ prireikė 2 metų, kad priartėtų prie šio rezultato.
  5. 60 proc. „Instagram“ auditorijos gyvena ne JAV. Tačiau būtent ši šalis pirmauja pagal lankomumą: daugiau nei 33 proc. aktyvių vartotojų yra registruoti Amerikoje. Toliau rikiuojasi Brazilija (5,6 proc.), Didžioji Britanija (3,8 proc.), Rusija (3,5 proc.) ir Meksika (3,2 proc.).
  6. 2017 metų „Kantar TNS“ rinkos tyrimų bendrovės duomenimis, Lietuvoje iš 63 proc. besinaudojančių socialiniais tinklais šalies gyventojų, 30,5 proc. naudojasi „Instagram“.
  7. Daugiau nei 90 proc. „Instagram“ vartotojų yra jaunesni nei 35 metų, 28 proc. priklauso 18–29 metų grupėms.

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą