Pažinčių programėlių gerbėjų yra vis daugiau. Todėl tyrėjai, atlikę ne vieną tyrimą, išsiaiškino daug įdomių šio reiškinio dalykų.

 

  1. 81 proc. žmonių, naudojančių įvairias pažinčių programėles, meluoja dėl savo ūgio, svorio ir amžiaus. Šį įdomų faktą atrado Viskonsino-Madisono universiteto mokslininkai. Jie išmatavo tiriamųjų ūgį ir svorį, patikrino vairuotojo pažymėjimus, norėdami išsiaiškinti tikrąjį amžių ir tada peržiūrėjo internetinius klausimynus. Anot tyrėjų, merginos ir moterys sumažino savo svorį maždaug aštuoniais su puse svaro (apie keturis kilogramus). Vyrai „numetė“ kiek mažiau – apie du svarus (nekaltą kilogramą), tačiau padidino savo ūgį vidutiniškai 2-3 centimetrais. Bet dauguma šį skaičių paprasčiausiai suapvalino. Kalbant apie amžių, jie čia mažiau melavo.

2.Žmonės, kurie savo anketose dažniau minėjo žodį „meilė“, buvo sėkmingesni ją surandant. 2014 metais buvo atliktas tyrimas, kuriame „dalyvavo“ apie 1,2 mln. norinčių susipažinti anketų. Paaiškėjo, kad šis žodis tikrai stebuklingai padidina galimybes susirasti meilę. Taip pat nustatyta, kad vyrai, vartojantys žodžius „širdis“, „vaikai“, „romantiškas“ ir „santykiai“, turi daug daugiau pranašumų prieš savo konkurentus.

  1. Tyrėjai išsiaiškino, kad vyrai praleidžia 50 proc. mažiau laiko, skaitydami anketų informaciją, nei moterys. Šis tyrimas buvo atliktas 2012 metais. Naudodamiesi specialiais jutikliais, fiksuojančiais mažiausius akių judesius, mokslininkai norėjo sužinoti, ko iš tikrųjų ieško vartotojai, peržiūrinėdami ir skaitydami anketas. Tyrėjai išsiaiškino, kad vyrai praleidžia 65 proc. daugiau laiko, žiūrėdami merginų nuotraukas. Be abejo, jie neigė, kad  ilgiau tyrinėjo tas nuotraukas, kur merginos su bikiniais.
  2. Tyrėjai taip pat išsiaiškino, kad vartotojus labiausiai domina žmogaus rasinė ir socialinė priklausomybė. 2014 metais vienas iš tyrimo kompanijos „BuzzFeed“ autorių sukūrė „Tinder“  savo paskyrą ir ten įkėlė nuotraukų. Jis sužinojo, kad „darbininkų klasė“ gali tikėtis dėmesio  maždaug 13 proc. atvejų, „vidurinė klasė“ abipusiškumu gali pasikliauti maždaug 36–39 proc. atvejų. Taip pat paaiškėjo, kad vartotojai mieliau renkasi artimesnės rasės partnerį nei tą, kuris visiškai skiriasi nuo jų. Tyrimo rezultatai buvo paskelbti pabrėžiant, kad „viskas nėra blogai“. Dauguma vartotojų užmezgė gana sėkmingas pažintis ir palaikė ryšius su kitos rasės atstovais.
  3. Tyrėjai išsiaiškino ir paskelbė, kad algoritmai negali tiksliai numatyti, ar du žmonės yra suderinami, ar ne. Grupė amerikiečių mokslininkų bendradarbiavo rengdami straipsnį, kuriame buvo aprašomi internetinių pažinčių trūkumai. Svetainių savininkai atsisakė mokslininkams atskleisti savo platformose esančių algoritmų paslaptis. Nepaisant to, mokslininkai laikėsi savo pozicijos: algoritmas negali nuspėti, ar dviejų žmonių santykiai bus ilgi, remdamasis tik jų interesų panašumu. „Galime drąsiai sakyti, kad jie neveikia“, – sako vienas mokslininkų Elis Finkelis.
  4. Trečdalis tų, kurie naudojasi pažinčių programomis, niekada nesutinka žmonių, su kuriais bendrauja socialiniuose tinkluose. Nuostabu? Šis faktas paaiškėjo 2013 metų pabaigoje. Įdomu tai, kad dar 2005 metais atliktos apklausos duomenimis, apie pusę vartotojų (50 proc.) nedrįso susitikti su savo pažįstamais internete.
  5. Moterys, nevartojančios alkoholio, sulaukia 24 proc. mažiau žinučių nei tos, kurios neprieštarauja retkarčiais pasilepinti vynu. Taip pat nustatyta, kad moteriai labiau pasiseka, jei ji yra katalikė, turi šunį, uždirba daugiau nei 25 tūkst. JAV dolerius per metus ir neturi magistro laipsnio. Vyras turi daugiau galimybių susipažinti, jei jis yra krikščionis, brunetas, uždirba gerus pinigus ir turi mokslinį laipsnį.
  6. 30 proc. moterų konsultuojasi su savo draugėmis, užpildant internetinę paraiškos formą. Tik 16 proc. vyrų daro tą patį. Apskritai apie 22 proc. vartotojų naudojasi „auditorijos pagalba“. Jie prašo draugų padėti jiems susikurti savo anketą, ją peržiūrėti ir įvertinti.
  7. Neilgai trukus prieš tai buvo paskelbtas tyrimas, kuris parodė, kad internete algoritmais suformuotos poros rečiau išsiskiria. Ši informacija pradėjo greitai plisti ir atkreipti dėmesį. Mičigano ir Stanfordo universiteto mokslininkai apklausė 4000 žmonių ir padarė išvadą, kad yra priešingai. Linkę susipažinti internete išsiskiria dažniau nei tie, kurie susitiko tradiciniu būdu. Tai taikoma tiek susituokusioms, tiek poroms, tiesiog palaikančioms santykius.
  8. Tuo tarpu kitų mokslininkų atliktas tyrimas parodė, kad internete susipažinę partneriai rečiau neša skyrybų pareiškimus. Tiesa, mokslininkai sakė, kad dar turi geriau ištirti šį reiškinį. Bet 2013 metais atliktas tyrimas parodė, kad 35 proc. iš 20 tūkst. apklaustų partnerių susirado internete. Be to, tyrimo autoriai pabrėžė, kad internetinės pažintys rečiau lemia skyrybas.
  9. Pažintys internete gali sutaupyti žmonių pinigų iki … 25 tūkst. JAV dolerių. Jei manote, kad internetinės poros tuokiasi greičiau, tuomet taip pat galite sutikti su šia informacija: pažintys internete taupo jūsų pinigus. Apskaičiuota, kad internetinės poros tuokiasi po 18,5 mėnesio. O tie, kurie linkę susipažinti ir nori susitikinėti senamadiškai, susituokia praėjus 42 mėnesiams. Tyrėjai apskaičiavo, kiek pinigų išleidžiama merginimo metu, per pasimatymus ir dovanoms. Tai reiškia, jei vidutiniškai žmonės pasimatymams išleidžia apie šimtą dolerių per savaitę, tai per visą romano laikotarpį internetinės poros išleidžia apie 12. 803  JAV dolerius, o susipažinę ir bendraujantys tradiciškai  – įspūdingus 24. 660 JAV dolerių. Skirtumas akivaizdus.

 

 

parengta pagal intrigue.dating.com

PARAŠYKITE SAVO NUOMONĘ

Prašome įvesti savo komentarą!
Įveskite čia savo vardą