Jūsų dėmesiui, vieni jausmingiausi ir geriausi socialiniai vaizdo įrašai – tai mažos istorijos, paliečiančios jautriausias sielos stygas. Vieni jų liūdni, bet kupini tikėjimo ir vilties.
Vasaros parolimpinių žaidynių treileris daugelyje internetinių leidinių paskelbė geriausiu vaizdo įrašu per visą socialinės reklamos žanro istoriją. Jo herojai – sportininkai, muzikantai ir šokėjai – parodo mums žmogaus dvasios stiprybę. Nepaisant sunkumų, kuriuos sukelia negalia, jie puikiai susidoroja su sunkiausiomis užduotimis.
Kita socialinė reklama pasirodė Prancūzijoje. Organizacija „30 Millions D’Amis Foundation“ (30 milijonų draugų) atskleidžia šuns istoriją, kurį apleido jo savininkas, bet šuo nepaliko savo šeimininko sunkią valandą. Tai pasakojimas apie šuns begalinį atsidavimą ir ištikimybę.
Vaizdo įrašas skatina neatsisakyti savo augintinių, kuriems šeimininkas visada yra geriausias.
Socialinis tyrimas, kuriame dalyvavo 6 metų mergaitė, parodė, kaip keičiasi žmonių požiūris į vaiką, priklausomai nuo jo išvaizdos. Nenorėdami dar labiau liūdinti mažosios Ananos, eksperimentas buvo sustabdytas. Ne tik šešerių metų mergytė, bet ir eksperimento rengėjai nesitikėjo, kad žmonės bus tokie beširdžiai, negailestingi ir žiaurūs iš „asocialios“ šeimos mergytės atžvilgiu. Eksperimentas vyko Gruzijoje, vadovaujant UNICEF.
Vaizdo klipas „Momondo“ pasakoja apie „DNR keliones“ ir žmogaus nuostatas „grynosios rasės“ atžvilgiu. Vaizdo įrašo kūrėjų tvirtinimu, kai žmonės labiau ir arčiau susipažįsta su savo kilmės šaknimis, pradeda žmoniškiau ir kantriau elgtis su kitomis tautomis ir rasėmis.
“Youtube“ vaizdo įrašai